На основу тачке II Решења о формирању комисије за спровођење поступка давања у закуп пословног простора – приземљу Хотела „Парк“на у ул. Светог Саве бб у Сокобањи на кп.бр. 5351/3 КО Сокобања, I Број: 368-22-1/2023 од 24.10.2023 године, Комисија за спровођење поступка давања у закуп пословног простора у ул. Светог Саве у Сокобањи, упућује
ЈАВНИ ПОЗИВ
за давања у закуп пословног простора –приземља Хотела „Парк“
у ул. Светог Саве бб у Сокобањи на кп.бр. 5351/3 КО Сокобања
Даје се у закуп пословни простор у приземљу Хотела „Парку ул. Светог Саве бб у Сокобањи на кп.бр. 5351/3 КО Сокобања – у површини од 42м2 у поступку јавног надметања.
Објекат је прикључен на водовод, канализацију и нисконапонску мрежу. Накнада за поменуте услуге (водовод, канализација и струја) не улазе у цену закупа.
Почетна цени за давање у закуп је 11,50 еура по м2 пословног простора, месечно, oдносно 483,00 еуро месечно за целу површину (на дан доношења одлуке цена у динарима износи 56.595,81 динар). Почетна цена за утврђивање закупнине за давање у закуп пословног простора утврђује се у месечном износу, у динарској противвредности еура на дан плаћања, по средњем курсу НБС.
Пословни простор се налази у екстра зони.
Пословни простор даје се у закуп на период од 3 године за обављање трговинске или друге услужне делатности.
Висина лицитационог корака износи 5.000,00 динара.
Висина депозита износи 56.595,81 динара.
Право учешћа имају правна лица и предузетници који немају дуг према локалној самоуправи по основу свих изворних јавних прихода.
– Критеријум за давање у закуп је највиша понуђена цена.
Непокретност се може разгледати сваког радног дана током трајања јавног позива у периоду 10,00-14,00 часова. Особа за контакт Александар Фабија 064/8560771
Пријава за јавно надметање мора да садржи:
- назив, седиште, ПИБ и матични број за правна лица, за предузетнике – име и презиме предузетника, адреса, ПИБ и матични број (копија решења из АПР-а);
- изјава у којој ће се навести делатност коју ће обављати;
- пуномоћје оверено код нотара за лице које заступа подносиоца пријаве;
- доказ о измиреним дуговањима према општини Сокобања – Уверење о измиреним обавезама из ЛПА – оригинал или оверена копија;
- доказ о уплати депозита (уплатница или извод), уплата се врши на жиро рачун број: 840-749804-49 са назнаком депозит за учешће на надметању по моделу 97 са позивом на број 10-094, корисник буџет општине Сокобања;
- изјаву да ће непокретност преузети у виђеном стању,;
- изјаву да ће доставити средство финансијског обезбеђења за редовно испуњење обавеза приликом потписивања уговора и то бланко соло меницу која мора бити евидентирана у Регистру меница. Меница мора бити оверена печатом и потписана од стране лица овлашћеног за заступање, а уз исту мора бити достављено попуњено и оверено менично овлашћење – писмо у висини месечне закупнине, са роком важења 15 дана дуже од назначеног периода издавања непокретности. Менично овлашћење треба да гласи на општину Сокобања. Уз меницу мора бити достављена и копија картона депонованих потписа који је издат од стране пословне банке коју понуђач наводи у меничном овлашћењу и захтев за регистрацију менице;
- доказ о уплати административне таксе у износу од 1.797.00 динара. Уплата се врши на уплатни рачун 840-742251843-73 , позив на број 97 10-094, прималац општина Сокобања
Јавно даметање ће се одржати дана 07.11.2023.године у великој сали Скупштине општине Сокобања са почетком у 15,00 часова.
Пријаве се подносе најкасније до 1400 часова, дан пре заказаног јавног надметања преко писарнице Општинске управе општине Сокобања односно до 06.11.2023.године са назнаком „ПРИЈАВА ЗА ЈАВНО НАДМЕТАЊЕ- за давање у закуп пословног простора – приземља Хотела „Парк“ у ул. Светог Саве бб у Сокобањи – Комисији за спровођење поступка.
– Уколико пријава не садржи све потребне податке комисија исту неће прихватити;
– Подносиоци неблаговремене или непотпуне пријаве не могу учествовати у поступку јавног надметања, а непотпуне или неблаговремене пријаве се одбацују;
– Након спроведеног поступка јавног надметања председник Комисије јавно објављује да је поступак јавног надметања завршен и позива све учеснике јавног надметања да потпишу записник и у исти унесу своје евентуалне примедбе на ток поступка. Председник комисије одмах уручује примерак записника о спроведеном поступку јавног надметања свим учесницима јавног надметања.
– Учесник, чија је пријава прихваћена, губи право на повраћај депозита ако у року од 15 (петнаест) дана од дана пријема позива закуподавца не закључи уговор о закупу пословног простора.;
– Уколико не испоштују дати рок сматраће се да су одустали од лицитираног пословног простора и расписује се нова лицитација за пословни простор;
-Уколико најповољнији понуђач одбије да закључи уговор о закупу, уговор се може закључити са првим следећим најповољнијим понуђачем, и тако редом док се не исцрпе понуде свих понуђача који су учествовали у јавном надметању
-Учесник који добије пословни простор на јавном надметању у случају одустајања губи право на повраћај гарантованог износа депозита;
– Учеснику чија пријава није прихваћена, депозит се враћа по коначности одлуке о избору најповољнијег понуђача
– Поступак јавног надметања сматра се успелим и у случају достављања једне исправне пријаве за учешће којом се подносиац пријаве региструје и присуствује јавном надметању, ако прихвати почетну висину закупнине.
У Сокобањи, 26.10.2023.године
I Број 368-22-2/2023
Оглас се објављује у средствима јавног информисања, на огласној табли Општинске управе општине Сокобања и сајту општине Сокобања www.sokobanja.ls.gov.rs
ПРЕДСЕДНИК КОМИСИЈЕ
Марија Јовановић с.р.